Blocket-fynd

Jag har under en tid förvånats över att ett par karmstolar från 50talet fortfarande funnits kvar på Blocket. Just karmstolar har jag tänkt ha som sittmöbel i vardagsrummet, men de har helt enkelt inte varit prio ett. Nu satte jag ut en stor fotpall till försäljning och fick snabbt en köpare. När jag då efter två månaders spaning på karmstolarna upptäckte att dessa var borta från Blocket tog jag en chansning och mailade säljaren. Tro det eller ej, men stolarna var kvar det var bara annonsen som försvunnit. Så för 250 sek fick jag två 50tals karmstolar som passar perfekt i vardagsrummet. Nu är det bara projektet klä om stolarna som gäller. Tyget var ju inte direkt min smak.

karmstolar

Kommentera

