Hänga upp

Jag var på en liten loppis runda i lördags. Mening var att det skulle bli 3 men i all hast glömde jag bort den tredje och hann bara med 2. Jag är för tillfället på jakt främst efter 3 olika saker. Nr 1, är ett skåp till vardagsrummet så att jag kan förflytta lite saker från köket in till vardagsrummet. Och därmed packa upp de sista lådorna i köket. Nr 2, en byrå till sovrummet. Nr 3, är nya köksstolar. Tyvärr hittade jag inte något av detta i lördags.

Nej, jag hittade en IKEA-kökshylla för 40:- på Refurn utanför Malmö. Denna är tänkt att sitta i badrummet ovan badkaret så att vi kan hänga upp badlakan på tork. Jag tycker dock inte att den passar i sin nuvarande form, så jag passade på att stanna till på Flügger och köpte vit sprayfärg. Tyvärr har det varit lite kallt och blött, så jag har inte kunnat måla den ännu.

Jakten går vidare…

Kommentera

