Ett boende jag gillar

Såg att ett hus jag passerar ofta på väg till min syster är till salu av Peter Landgren & Co. Jag har aldrig sett huset inifrån men gillar verkligen det utifrån. Denna typ av hus är helt i min smak, men som ensamstående och egenföretagare fanns inte pengarna när jag letade boende. Jag hade en hyresrätt i stan när vi bodde där så jag fick inte loss pengar vid en flytt.

Nu var jag naturligtvis tvungen att kolla på detta objekt när det ligger ute. Detta var kanske inte mitt bästa beslut, men som inredningsintresserad så var det väldigt bra. Att huset skulle vara så stilfullt inne hade jag inte räknat med. Jag gillar hur dom moderniserat huset men ändå valt att behålla charmen. Jag var bara tvungen att lägga ut dessa bilder som inspiration för mig och andra.

Det finns också ett gammalt kokhus på tomten, där man förr i tiden tvättade. Har ofta tänkt att det kunde fungera som kontor eller ett härligt litet eget spa.

Kommentera

