Självplock

Funderar en del över min framsida av trädgården som helt fått stå åt sidan i år. Planen är ju som jag sagt tidigare att ta tag i den till våren och då bygga in den som en liten atriumgård. Jag har inte direkt gröna fingrar vilket medför att all odling måste va enkel. Jag skulle vilja ha något litet lättöverskådligt där man kan ha antingen örter eller exempelvis jordgubbar.

När jag såg denna skapelse blev jag nyfiken. Jag vill kanske inte ha 4 sidor, men om man kunde skala ner den till 2 sidor och ändå få stabilitet så är det intressant. Jag är ju lite anal, så jag skulle vilja ha den i vitt. Funderar dock på hur hållbarheten blir då med all fukt. Det är ju i och för sig ingen stor grej då den håller ett par år i vilket fall.

Kommentera

