Vägen ut

Jag har nu fått tag i en hatthylla till min hall som ska fixas till och sättas upp. Men innan jag gör det måste jag ta ett beslut om jag ska måla väggen där ytterdörren sitter svart. Det är något jag funderat på en tid och i så fall så vill jag måla ett mönster på väggen i köket också.

Golvet i hallen hade jag tänkt få lagt om. Valet står mellan svart/vit-rutigt och ett mörkgrått enfärgat golv. Tyvärr är det nämligen plastmatta som gäller i hallen då det finns en inspektionslucka i golvet som man måste kunna komma till ifall det skulle behövas.

Kommentera

