I valet och kvalet

Jag har nu slipat klart mitt loppis inköpta soffbord. Lacken är köpt och det är dags att lägg finishen på bordet. Då, just i det tillfället, får jag en idé som jag nu inte kan släppa. Ska jag måla nederdelen av benen på soffbordet vita? Hmmm… Jag kan inte börja lacka bordet innan jag bestämt mig. Jag tror det kan bli snyggt om jag får till exakt rätt höjd, det ska inte vara för mycket eller för lite. Nu fick jag göra en snabb skissbild i Photoshop för att kunna suga på karamellen ett tag till innan jag bestämmer mig.

Kommentera

