Typiskt

Jag har som sagt börjat fundera på hur jag ska göra sovrummet mjukare och hittade nu en säng som jag kunde tänka mig. En avskalad himmelssäng vid namn Edland som man enkelt kan förändra både med färg och genom att applicera olika ting på stommen. Naturligtvis har IKEA tagit ur den från sortimentet i år. Typiskt! Jakten på en begagnad får inledas, men IKEAs grejer har en tendens att mista stabilitet när man monterar ner dem. Min nära vän B tyckte att vi skulle bygga en själva och det är kanske den lösning som är bäst.

Kommentera

