Semestertider

Som ni säkert märkt är det semestertider och jag har ej uppdaterat bloggen på ett tag. Och ska jag vara ärlig har det inte hänt värst mycket här hemma. Jag har börjat röja i trädgården även om det blir någon större byggarbetsplats där detta året. Dock har vädret gjort det skönt att gå ute och jobba.

Det som gjorts är några inköp för att städa upp hallen. Jag var på IKEA och köpte en sittbänk/skohylla. Dessutom köpte jag ett köksskåp att gömma småsaker och modemet i. Nu letar jag efter en bred Essem Nostalgi hatthylla att hänga min ytterkläder på. Försöker dock hitta den begagnad till rätt pris, då jag tycker den borde finnas då den gjorts sedan 1937! Problemet är att jag ska ha den breda varianten och den verkar svårare att hitta. Men det gör ju det lite roligare, letandet…

Kommentera

