Släpp in ljuset

Som ni kanske sett på tidigare bilder av carporten så har det stått en ”tuja”-häck precis upp till. Denna har varit av modellen större och högre. Det har resulterat att man endast kan komma in i bilen från ett håll. Dessutom samlar den en massa skräp.

Idag bestämde jag mig för att ta hjälp av min svåger med att ge denna respass. När jag varit och tömt källaren i stan så mötte min svåger upp mig för lite trädgårdsarbete. Det fanns ingen tid för att göra något snyggt av det utan vi koncentrerade oss på att få bort den. Bara det har gjort att mängder med ljus kommer in och dessutom kommer man till att klippa gräset bakom. Skönt minst sagt…

Kommentera

