Svart & Vitt

Snubblade förbi KVIKs hemsida och var tvungen att kolla deras kökskatalog. Eftersom mina grundtankar ligger i svart och vitt när det kommer till inredning, så fastnade jag för deras svarta kök. Jag gillar kök med infasade handtag som skapar en ren yta. Nu tror jag iof att ett svart kök blir för mörkt, men det hade kanske varit snyggt med svarta underskåp och vita överskåp. Till detta kunde man ha en tunn vit bänkskiva med Virrvarr mönster.

Dessutom har KVIK tydligen kommit med XXL-skåp vilket innebär att underskåpen är något högre och djupare än normala skåp. Detta skapar 40% större förvaring vilket skulle vara perfekt i ett litet kök som mitt.

Kommentera

