Star Wars

Jag har bestämt mig för att genomgående ha vita väggar till att börja med. Färgen får jag sätta på tavlor och andra attiraljer i hemmet. Ett tag funderade jag på att tapetsera en vägg i mini´s rum med någon form av fondtapet, men valde att avstå. Nu snubblade jag över denna graffitimålning på webben och tanken slog mig igen. Jag verkligen älskar detta sätt att avbilda klassiska filmer. Jag har tidigare lagt upp tavlor på Hulken i samma stil. Det blir liksom mer tidsbeständigt. Men det får smältas ett tag till…

 

Kommentera

