Sovrumstanke

När det nu börjar dra ihop sig så dyker fler och fler bilder upp i huvudet. Sovrummet ska bli kul att se hur det tar sig. Mina första grundtankar ligger ungefär här bortsett från sängkläderna. Där ser jag något i gråskala samt ett grafiskt mönstrat överkast.

– Golvet skulle jag vilja ha mörk och väggarna i en matt grå nyans.
– String-telefonhyllan återanvänds och jag tänkte måla den vit med svart underrede.
– Kartell-bord fungerar som sängbord på andra sidan.
– Warhol-tavlan med tjock vit ram hänger jag över sängen.
– En vägg fylls med skjutdörrsgarderober (spegel) så rummet känns större.
– Eames DAW i ngn schysst färg fungerar som sittplats.
– Vägghängda läslampor installeras.
– IKEAs Malm-byrå förses med grafiskt mönster från Mykea.

1 comment
  1. My said:

    Baby, härligt att se inredningsinspirationen flöda!! Längtar efter att du får nyckeln nu, så du får sätta igång & inreda. Det kommer bli super bra!

Kommentera

