Jobb gifter sig med hemmet

Jag jobbar mesta delen av tiden hemifrån. Det blir ganska svårt att få detta att gå ihop inredningsmässigt. Jag kommer inte att ha ett eget kontor i radhuset, utan kommer försöka gifta in detta snyggt i hemmet. Min tanke på dold förvaring och förpassa skrivaren till tvättstugan ingår i detta.

När det kommer till skrivbordet så vill jag ha ett brett sådant, men jag vill ha det svävande. Detta betyder att det sitter fast i två väggar och har inga ben. Utmaningen kommer bli att få det stabilt, men jag har några idéer för detta. Ni kommer säkert få se bilder på detta längre fram.

I väntan på mina projekt så hittade jag lite inspiration. Utsikten kommer jag ju inte riktigt få, men ändå härligt att titta ut i sin egen trädgård. Längtar lite måste jag säga…

Bilder från: Desire to inspire, Studio Sweet Studio, Pinterest

Kommentera

