Vägen mot ett nytt hem

I slutet av februarimånad skrev jag på pappren till ett litet radhus för mig och min son. Vi kommer lämna Malmö för villaförorten i ett steg för en friare vardag. En chans för mig att koppla av och för min son att agera lite mer på egen hand.

Jag är inte bara en man på 36 år utan även pappa och egenföretagare. Jag har bott själv tillsammans med min son i ungefär 6 år. Lagom till min 37 årsdag kommer vi flytta in i vårt nya hem.

Denna blogg kommer att fungera som ett sätt för mig att samla på mig en massa inspiration om heminredning samt lyfta fram mina projekt. Jag kommer inte kunna renovera allt direkt utan det blir ett projekt över ett eller några år. Jag hoppas att denna blogg lever med under hela resan. Välkomna!

Kommentera

